Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-12-01

God Le Peloton-morgon!


Hej och god morgon på dig! 

Här sitter jag, mer eller mindre beredd att bege mig ut i mörkret och kylan för ett varv med Le Peloton. Jag känner mig ganska så redo faktiskt och jag la några minuter på att förbättra cykeln igår kväll också. Så idag ska det förhoppningsvis vara lite lättare att växla och bromsa än förra veckan. Batterierna till mina lampor är också helt laddade så jag behöver inte snåla på ljusstyrkan. 

Vilodag igår och jag passade på att julpynta och städa lite med barnen. Blev fint och trevligt här hemma. Alltid kul att göra saker med barnen och alla barn älskar julen så det gick lätt och fint. I smyg så har jag köpt deras adventskalendrar detta år så dom ligger nu framme på köksbordet som en överraskning när dom kommer ner för att äta frukost. 

Det är i vanlig ordning så att tiden går väldigt fort på morgonen, så jag får avrunda här för denna gång. På återhörande imorgon igen, ha det fint! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar