Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-12-21

VM-laget


Hej och god morgon på dig! 

Fick till en pendlingscykling i blixthalkan igår, gick fint att cykla även om jag var långsammare än vanligt. Det hade också kommit en centimeter eller två med snö till igår och det hade ingen brytt sig i att ploga bort från cykelbanorna. Mer träningstid för mig då det tog 1:17 att cykla till jobbet! 

Igår så publicerade SCF vilka åkare som tagits ut till VM på Zwift. Inga överraskningar där inte och det är en stor och stark trupp som får köra VM denna vinter. Mer info om VM-laget hittar ni här: https://scf.se/e-cycling/2022/12/20/de-har-sju-starka-cyklisterna-adderas-till-stor-svensk-vm-trupp-i-e-cycling/

Nej du. Ha det gott, kaffekopp. Vi hörs imorgon igen, nya tag och Le Peloton då! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar