Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-12-29

Vilken kamp det blev!





Hej och god eftermiddag på dig!

Lite kul aktiviteter som pepparkaksbakning och pulkaåkning igår. Det var en fin och härlig vinterdag så det var bra att få komma ut och njuta av den lågt stående solen en stund. 

På kvällen kunde vi njuta av spännande crosstävlingar, riktigt bra racing faktiskt och vilken enorm publik!

Mathieu van der Poel, Wout van Aert och Tom Pidcock gjorde upp om segern inför storpubliken. Det blir inte mycket bättre än så!

Jag är nu inne på fjärde vilodagen, har lite mer ont idag igen och låter detta ha sin gång innan jag drar igång träningen igen. Inspirerande att se cyklister på sociala medier som antingen kör Festive 500 eller cyklar under den spanska solen. Det ser så härligt ut! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar