Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-12-25

En kass kropp men en bra jul!

Hej och god morgon på dig!

Ser glad ut på bilden men jag hade vid tillfället plågat mig igenom ett pass. Har, som du kanske läst om, problem med både ryggen och ena benet. Så cyklingen var ingen njutning. Att köra full gas med ett avdomnat ben och en avdomnad fot var minst sagt speciellt. 

Ska ta mig igenom ett pass idag också men blir det inte bättre efter detta så får jag ta mig en funderare. 

Bortsett från kroppskrället så var det en bra julafton. Visst, det är en dag då jag allra helst hade haft barnen hos mig men vi får fira jul imorgon istället och det kommer att vara precis lika härligt oavsett om det står 24 eller 26 i kalendern. 


Vi cyklade, tog en kort promenad på Lugnet, plockade in en härodlad gran från gården, tillagade en trerätters, pratade och tittade på en serie. En bra dag helt enkelt. 

I morse var det -22 grader ute. Just nu är det bara -20 så nu är det nästan läge att plocka fram solstolen och sätta sig på trädäcket en stund. Nej, skämt åsido, det är riktigt kallt denna helg. Jag har tänt en brasa i öppna spisen, bloggar och gruvar mig lite inför cyklingen. Har klarat av lite hushållssysslor och sådant, en skön start på juldagen! 

Jag hoppas att du har haft en bra jul, kanske att du också precis som jag fortsätter att ha en bra jul och så hörs vi här imorgon igen. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar