Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-06-19

Zwift, följ landsvägs-SM och se vad jag har köpt för gräsklippare!



Hej och god dag på dig! 

Lördag och vi har kommit igång här hemma med lite småfix. Städat, bakat en kaka osv. Filip är på fotbollsmatch och vi vuxna tar igen oss lite efter en bra start på dagen helt enkelt. 

Körde Zwift igår, fyra varv på Innsbruck Ring. Kan väl inte påstå att jag kände mig som någon raket, vet inte om det var mina attacker på varv två och tre eller om det är vaccin-effekten kanske? Tog mig ändå fram men upplevde att jag fick ta i ganska mycket och hade dålig återhämtning. Man kan inte alltid vara på topp. 
  
   
Just nu pågår junior-SM i landsväg, klockan 13 startar damerna och du kan se det här: https://solidsport.com/scf/watch/cykel-sm-2021-herrar-juniorer-damer-seniorer 
Startlistor, liveresultat, resultat och info om tävlingarna hittar ni här: https://www.sportstiming.se/event/9071/results


Köpte "ny" gräsklippare igår också. En stiga från 2004 då min kära gamla Klippo gav upp för någon vecka sedan. 

Så nu vet ni det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar