Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-06-10

Jobbpendling och Le Peloton baklänges?!? 😱


Hej och god morgon på dig!

En bild är från igår och den andra är från nu på morgonen. Är verkligen uppe före tuppen idag men så är det också Le Peloton-torsdag. Idag ska vi tydligen köra rundan åt andra hållet, eller baklänges som det skrevs om på Facebook. Så det blir ju spännande, tror faktiskt att det kan bli bra. På den långa sistasträckan med grus som nu kommer först är väl möjligtvis risken att vi är lite för många med lite för pigga ben, men det lär visa sig. Jag är i alla fall taggad.

Just nu har vi 12 grader och dimma, men dimman brukar kunna ligga lokalt här nere och bara man kommer ur stan så kan det ge sig. Jag bor ju dels vid en sjö och så är Falun som i en dal så det blir lätt dimma här. 

Igår så jobbpendlade jag, inget märkvärdigt i sig men små pusselbitar i rätt riktning och värdefull träningstid in på träningskontot. Slapp regn och var väl så nöjd med det. Annars hade vi lite åska och skurar under eftermiddagen.

Nä nu är det dags för mig att flytta Garmin-Pedalerna från Wattbiken till min gamla Bianchi, vi hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar