Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-06-25

Glad midsommar och Le Peloton!

Hej och glad midsommar!

Fortfarande har Solleröloppet inte återuppstått så vi får stå ut med annat firande dessa dagar. Vi kommer att fira med lite mat hos min mor. Hur gör ni, nu när det inte finns något Sollerölopp eller Soldvarvi att köra?

Igår var det Le Peloton och jag kom dit med barbapappa-ben, alltså blobbiga och helt utan spänst eller kraft. Vi körde svängen baklänges så i början räddades jag av gruset där jag ändå är bekväm. Ute på asfalten igen så var Gustav Olsson en maskin tillsammans med Jonas Larsson som var där och spände vad. Jösses så de körde. Jimmy, Jonas D och jag kopplade på vagnarna och åkte med. 

Andra fartsträckan är ju lättare så där hängde fler med. När det var 1-2 personer som gick runt i tät trots att vi var en så stor klunga så gjorde jag en låtsatsattack på slutet. Rullade sedan avhängd och ensam till slutet av sträckan. Övriga rullade mot Falun och jag svängde mot Borlänge och jobbet. 







Vad det blev för längd på passet? 
- pistage! 

Dåligt batteri i effektmätaren så det blev inga siffror att skryta med. Nu ska vi fira midsommar med en cykeltur här, vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar