Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-06-15

När oavgjort känns som en seger efter skönsång av tonårskör i vardagsrummet


Hej och god morgon på dig!

Vad händer där, kanske ni undrar? Jo, där satt jag i mörkret i källaren och körde Zwift och kollade på Fotbolls-EM samtidigt. Duckade för Filip och hans kompisar som hade tagit över entrévåningen för att kolla på matchen. Det började med att han frågade för några dagar sedan om han och några kompisar fick kolla på fotboll hos oss, sedan i helgen när jag frågade hur många dom skulle bli så var det tio pers. Igår så var det plötsligt 13. Kul ändå att dom hittar på sådana här aktiviteter ihop och att höra 13 tonåringar sjunga nationalsången i vardagsrummet var en upplevelse. 



Riktigt bra gjort av Sverige att fixa 0-0 faktiskt, nu ska vi bara se om vi kan testa något anfall också i kommande matcher... 

Mitt Zwift-race gick bra. Det blev ett litet men jämnt startfält där jag kunde vinna genom att dra igång spurten först. Inga konstigheter egentligen utan mest bara skönt att få träna lite. 

Stansade däck till min Alu-ROSE i söndags också, det finns faktiskt luft kvar! Kommer göra gött att slippa dom där slangarna och punkteringarna. Dock så verkade ena ventilen kunna vicka lite och då läcka luft så den behöver nog bytas... 


Nåväl, idag kör vi en ny dag med solsken. Så himla härligt. En ny chef började hos oss igår också så det blir kul att få lära känna honom lite bättre och se om jag kan lära honom något. 

Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar