Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-08-20

Fotboll och flytt

Hej och god kväll!

Idag har mitt senaste begagnatfynd börjat betala av sig. Eller egentligen så har två av mina bättre begagnatfynd börjat betala av sig. Idag tog vi nämligen cyklarna till Filips fotbollsmatch. En sådan situation då det hade varit givet med en bil tidigare. Men in med Frida och lite matsäck i cykelvagnen och sedan rullade vi iväg.

Frida älskar cykelvagnen.

Ebbah 9 år älskar också vagnen, men det finns vissa tecken på att den blivit för liten. Eller hon för stor.

Filip sparkade boll med stor framgång, trots ont i foten och trött kropp efter tre heldagar med hockeyskola.

Lite rester från lördagsgodiset, en dricka och en dubbelmacka och så är livet på topp!

Efter matchen så åkte flickorna och jag hem, åt lunch och sedan fick ett annat av mina begagnatfynd jobba lite. Min släpvagn! Alltså jag köper väldigt sällan begagnade saker eller ens saker. Men cykeln och släpvagnen känns som bra investeringar. Jimmy Bodin och Louise Rundqvist har köpt hus så jag hjälpte dom att flytta lite idag.
Jimmy och Louise flyttar in.

Nu i kväll ska jag köra testcykel. Det ska bli kul. Jag brukar köra med en av mina cykeltävlingsvideos på datorn framför mig och sedan någon bra musik till. Allt för att underlätta livet på cykeln. Gärna med källardörren öppen och fläkten på läge 2/3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar