Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-08-31

Ridtorsdag

Torsdagar är återigen lika med Ridtorsdagar.

Hej och god kväll!

Befinner mig just nu i ridhuset med Ebbah som har ridit klart, nu ska shettisen göras i ordning och sedan ska den ut i hagen också. Så jag lägger ut ett snabbt inlägg under tiden.

Efter ridningen så ska jag hem, kasta in mina grejer i bilen och åka till Skåne. Blir en lång kväll med andra ord. Hade tänkt packa innan ridningen, men det hanns inte med. Tur att jag har packat förr, så det borde gå fort.

Imorgon blir det ett lätt rullpass i Skåne inför Bockstensturen på lördag. Linda ska visa mig lite stigar som hon kan köra när hon cyklar till/från jobbet.

Jag är riktigt taggad för att göra ett bra lopp i helgen och det ska faktiskt bli skönt att slippa den långa bilresan imorgon, även om det innebär att jag tar den i kväll/natt.

På min Facebook-sida så har jag delat en video från avslutningen på morgonens Le Peloton, in och kika vettja! www.facebook.com/henrikoijer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar