Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-08-04

Unboxing av en Garmin Virb 360

Hej och god morgon!

Igår fick jag hem en ny kamera som kommer ta mina cykelfilmer till en helt ny nivå. Nämligen en Garmin Virb 360! Om jag kör med denna så kommer ni alltså att kunna se allting runt mig. Det ska bli jättekul att få testa denna. Den tar ju både bilder och filmar, så jag lär ju testa detta framöver. 

Detta var vad jag fick hem:
En låda med en kamera.

Lyfter man på locket så hittar man kameran.

Under kameran fanns också en låda med tillbehör och det fanns också en kort instruktionsfolder samt en säkerhets- och garantibok.

Det som fanns i lådan. Två fästen, ett för att sätta kameran på ett stativ och ett för att fästa kameran på något av Garmins kamerafästen. En USB-kabel för överföring av bilder/videos eller laddning. Ett batteri, ett stativ och givetvis kameran.

Jag får återkomma inom kort med någon testbild och testvideo. Jag har precis bara hunnit ladda batteriet så jag har faktiskt inte ens startat kameran än.

Om ni vill veta mer om kameran så kan ni läsa här eller kolla på videon nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar