Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-13

Lite smått och gott

Kör frågestund idag. Via facebooksidan som jag har, klicka dig in här om du vill ställa en fråga eller kanske bara se vilka frågor och svar som dyker upp. Från kl. 21 siktar jag på att besvara frågor som kommit in. https://www.facebook.com/Oijersblogg/posts/500048936760654

Lisa har den senaste tiden varit väldigt aktiv i sin Osportsligt-blogg, finns mycket tänkvärt och läsvärt där: http://osportsligt.blogspot.se/

Tidningen Bicycling har ställt lite frågor till OS-medaljörer, världsstjärnor, proffs och mig inför CXSM. Ni kan läsa lite om det här: http://www.bicycling.se/artiklar/sm-i-cykelcross-lockar-olympier.htm

Körde Onsdags-VM idag. Första heatet gick ganska bra, jag blev trea i första heatet bakom suveräne Martin Eriksson och Lars Bleckur. I andra heatet så blev jag nog fyra femma? Jens Westergren och Daniel Olsson var nog de som fick äran att köra ifrån mig. Punkterade i det heatet så jag kom i mål med platt framdäck och avslutade därmed träningen där. Ingen jättebra känsla i kroppen, men det var ju tredje dagen i följd med träning, jag har sovit alldeles för lite (snitt ca: 4.5 timmar/natt) denna vecka och några till dåliga ursäkter till varför jag inte är bäst i världen. Första heatet var ändå helt okej och jag var inte långt efter Lars som blev finfin femma i söndagens tävling i Karlstad. Jag tar med mig det, sover mer och laddar upp med vilodag och mycket godis så kan nog det här bli en kul dag på lördag.

Jenny och August har också bloggat om kvällens Onsdags-VM.

Fick med mig några bilder från mörkercyklingen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar