Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-28

Röda mattan är redo att rullas ut i Malmö

Snart blir det pressvisning av nya Bianchi Café & Cycles i Malmö. Sedan tidigare finns det ett café i Stockholm och ett i Sälen. Nästa stad som föräras ett Bianchi Café & Cycles blir Västerås. Jag jobbar faktiskt så att jag har kunnat se Bianchi Café & Cycles genom fönstret, så efter att arbetsdagen tog slut så gick jag förbi och tog ett par bilder innan jag gick 350 meter tillbaka till hotellet.
Jag går dit med lite Bianchi-folk och kommer nog få en riktigt trevlig kväll. Ångrar verkligen att jag inte tog med mig min kamera ner...

 Här ligger röda mattan och väntar på att rullas ut

Grym exponering med många skyltfönster på Östergatan 12 i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar