Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-20

Några bilder från Sweden Bike Expo

Hej och god morgon!

Jag har några bilder från mässan som ni kan få se. Inga spektakulära bilder eller detaljer, bara lite skjutet från höften. Även om mässan är fylld av prylar så är det inte faktiskt inte det som lockar mest för mig, jag älskar cykelsnacket som pågår överallt. Prylarna kommer faktiskt i andra hand på en sådan här tillställning. Även om det givetvis också är kul med prylar. 

Efter två vilodagar så är det dags för mig att träna lite idag igen, kommer väl bli helskoj det där. Förra veckan skulle vara en hård träningsvecka, men CXSM gjorde ju att jag ändrade lite i träningsprogrammet och mässan gjorde väl också att det "bara" blev ett maxtest på söndagen. Kör ändå på med lätt vecka denna vecka så att ni inte blir förvirrade. 

Det trillade in en massa mejl igår och i förrgår. Har inte besvarat allt, men till adventskalendertävlingen har det nog trillat in 13-14 priser nu skulle jag tro. Kul! 

Nu lär jag dra till jobbet, vi hörs! 

Jag hittade mig själv i Bianchis monter

Jag hittade Tilina och Linn från Team Crescent DARE i Crescent's monter

Jag hittade färger i TREK's monter

Jag hittade en Dogma

Jag hittade en Cannondale

Jag hittade en barn-racer

Jag hittade däck och hjul som jag åkt på i somras

Jag hittade en jättestor bild från Tour of Jämtland

Jag hittade Pronghorn som sponsrar min klubbkamrat, Jennie Stenerhag

Jag hittade ett företag som verkligen ville synas: Proviz

Jag hittade massor av hjul +ANNAT hos Prime cycling

Många ville komma till Ola och cykla i skogarna

Lätt att hitta hos Garmin

Självaste mäss-generalen, Fredrik, hämtade andan lite i sin egna monter

Après velo säljer cykelkläder som inte är cykelkläder

Hos SWIX/Kalas stod en blivande storsäljare

Ett stycke fransk cykel

Jag måste ju erkänna att jag verkligen gillar färg

Svenska mästarn och Spurtarn hängde hos Argon18

Världsmästar-Uffe gör lättviktsprylar, finprylar från Sverige alltså!

Nya Infinito, nya Sempre, nya Oltre och nya Methanol 29FS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar