Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-22

Failfyror

I natt försökte jag köra fyror efter att ha vilat tre dagar i följd. Var väl både bensvag och saknade pannben, vilket resulterade i två fyror på 368 watt. Inget toppenpass, men bättre än inget pass! Nu lär jag komma igång ordentligt med träningen igen efter CXSM. Har känt mig helt off hela veckan faktiskt. Men med tanke på sex framgångsrika träningsveckor så är det ju bara uppfriskande med en liten motgång!

Senare idag så ska jag presentera en ny samarbetspartner, det får ni inte missa!

1 kommentar:

  1. Jag har ett par Garmin Vector nyinköpta , och jag får lägre siffror på dem än på Monarken ,hör gärna av dig på twitter eller liknande , vilket resultat du får//Tobias Stridsberg SCK

    SvaraRadera