Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-25

Lägger en dålig träningsvecka bakom mig och blickar framåt

Bild från igår, foto: Jens Westergren

Ny vecka med nya möjligheter!
Förra veckan var ingen bra träningsvecka för mig. För lite träning och för klena ben, inte någon vidare bra kombination. Efter sex fina träningsveckor så kom alltså ett rejält bakslag. Men, det var förra veckan det, nu är det en ny vecka och gissa om detta kommer att bli en bra mellanvecka?
Planen är att träna måndag och tisdag, vila onsdag och torsdag för att sedan avsluta veckan med tre träningsdagar. Att vilan hamnar som den gör beror på att jag ska på utbildning i Malmö med jobbet onsdag-fredag. Hinner nog träna sent på fredagen ändå tack och lov. Denna utbildning gör också tyvärr att jag missar Falu CK's årsmöte som är på onsdag.

Även om förra veckan inte var någon höjdare när jag tittar på träningsmängden och intensiteten så avslutades den i alla fall fint med distanspass. Om jag bara hade tid så skulle jag gärna köra distans fem dagar i veckan. Älskar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar