Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-03

Pannbenspass

Tog crossen med ett landsvägsdäck fram och rullade ut i medvinden på dagens distanspass, ville spara det bästa till sist. Körde Norr Lindberg-rundan och hela vägen dit var det dimma. Nere i Leksand blev det klart igen men inte långt därefter så började det att regna. Så sista halvan fick jag njuta av tre graders värme, regn, motvind och på slutet även mörker. Ett kanonpass helt enkelt. Perfekt träning inför till exempel Solleröloppet och Tour of Jämtland. Sista timmen så skruvade jag upp intensiteten en smula för att försöka hålla mig varm, tappade ändå känseln i fingrarna. 
Kom hem, klev direkt in i duschen och sedan kunde jag sätta mig vid ett dukat bord. Lyx det.

Eftersom det var mestadels grått idag så får ni bilderna i gråskala:

Och oroa er inte, ni får även en pulskurva att njuta av. Idag även med karta:
Känner ni att ni vill granska passet i sömmarna så finns detaljerna här: http://connect.garmin.com/activity/399459669

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar