Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-17

Dag två på Sweden Bike Expo 2013

Morrn!

Ligger här och laddar lite smått för maxtestet som jag ska köra klockan 10. Påminner er härmed om att komma till Bianchi/Monark-montern då för att kolla på när jag kör maxtest där. Först blir det några lättare moment men det hela avslutas med att jag kör med ökat motstånd till jag stupar. Kommer att bli kul!

Inför testet förra året så hade jag vilat en vecka, cyklade sedan en tur med Silva/Kessiakoff-gruppen kvällen innan. Hade alltså fräscha ben. Idag kommer jag med CXSM och några hårda träningsveckor i benen. Tror ni att det blir bättre, eller sämre, resultat? Hade 71.1 kg/ml/min då och väger ungefär lika mycket nu som då.
Förra årets spektakel

Annars så ska jag försöka hinna se så mycket som möjligt och prata med så många som möjligt på mässan. Det är ju så sjukt kul att få träffa så många med samma intresse och få snacka cykel i timmar. Ser du mig så heja! Jag stressade runt ett varv igår, det tog ungefär två timmar och då hann jag inte titta in i alla montrar... Finns det något speciellt från mässan som ni skulle vilja att jag visade er i bloggen?

3 kommentarer: