Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-06

Träning är till för talanglösa...

Som ni kanske förstår av rubriken så blev det ingen träning för mig idag. Hade tänkt träna på förmiddagen men fick annat för mig då. Tänkte då att det fick bli en kvällsträning istället men insåg klockan halv nio att klockan redan var halv nio. Barnen sprang då fram och tillbaka i lägenheten som två små galningar. Så jag ställde in. Har lite ont i högra knät också, eller egentligen är det väl ett muskelfäste som spökar. Kände det lite under distanspasset i förrgår. Men då ignorerade jag det. Vill ju inte vara en sådan där som klagar över lite smärta... Tänkte eventuellt springa bort det. Men eftersom det inte blev någon träning nu i kväll så blir det kanske cykel imorgon förmiddag istället.
Kvällen avslutades på ett fint sätt och jag fick bra kvalitetstid med min son. Skönt att få det där starka bandet bekräftat då och då. Pappas lilla pojke. 
För er som är cykelintresserade så har jag också uppdaterat www.faluck.com idag.

1 kommentar: