Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-28

Ibland önskar jag att jag vore Pippi Långstrump

Tänk så härligt det skulle vara ibland att ha en kappsäck full med guldpengar. Fick mejl från Edge igår, de har en massa demohjul som de nu säljer billigt. Det skulle vara så mysigt med ett par finhjul för en racer eller cross. Men nu har jag ju varken en racer, cross eller kappsäck full med guldpengar. Så jag slipper fundera denna gång. Och förresten, om jag hade en kappsäck full med guldpengar skulle jag nog köpa mig ett par helt nya hjul istället för ett par demohjul... Men köper man demo eller begagnat så kan man ju få mycket funktion för pengarna. Bland hjulen finns bland annat ett framhjul med sådan fälg som jag har till MTB, fast med Chris King-nav, i nyskick för bara 450$. Bara fälgen kostar annars 650-700$ ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar