Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-19

;PppPp

Bloggbesökarna: "Kan inte du uppdatera din blogg?" "Nej" Och så gjorde jag det ändå. ;PppPp

Ibland måste man ju älska Facebook. Och ungdomar, givetvis. Den nya ;PppPp-plågan har drabbat Facebook med full kraft. Och jag skrattar gott åt de allra flesta grupperna.
Appropå Facebook och andra sidor så har jag uppdaterat Falu CK:s hemsida och också Falu CK:s Facebooksida idag. Falu CK har nu fantastiska 137 fans på Facebook. Och fler lär det bli.

3 kommentarer:

  1. Haha! Jag älskar ;PpPp grupperna. Har själv startat en! :)

    SvaraRadera
  2. vad är detta ;PppPp ? haha

    SvaraRadera
  3. Jonas ringer och säger ''Jag vill vara anonym va?'', så är det sonny :ppPPP

    SvaraRadera