Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-09

Chris Akrigg video


Först tänkte jag tramsa om att våren kommit till Falun och att videon föreställde mig när jag var ute i skogen och lekte. Tänkte också skriva att det där helt sjuka stenhoppet 2.29 in i klippet krävde två tagningar. Men sedan insåg jag att det skulle bli så genomskinligt och löjligt. Alla vet ju att det inte är jag i filmen. Jag skulle ju inte cykla runt klädd så där.
Allvarligt skojat nu. Sjukt säker kille, oavsett cykel tydligen. Tänk så tråkigt det måste vara att vara så där skicklig. Det finns liksom inga utmaningar kvar, inga svårigheter på de lokala stigarna. Nej, jag är nu glad att jag är så kass i skogen som jag ändå är. Tänk så mycket mer jag har att lära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar