Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-19

Springcykel till dagis idag

Friska Filip får fenomenal fart framåt.
Barnen är på dagis/skola nu och här hemma har vi vuxna skola. Jag ska dock kolla om det dykt upp några spännande jobbannonser innan jag sätter igång med studierna. Drömmen är givetvis ett bra jobb.
Igår var jag ute och lekte lite med barnen, vi cyklade runt i kvarteret och lekte på olika gårdar. På en gård var en av Filips dagiskompisar ute och lekte, så där blev vi kvar ett tag. Härliga ungar. Ebbah vågade ÄNTLIGEN åka rutschkana ute själv. Hon är lite kyckling min lilla flicka. Hon har visserligen åkt någon enstaka gång tidigare i sitt liv också, men allt som oftast går hon bara upp till kanans början och ångrar sig sedan. Men nu sitter det och hon åkte om och om och om igen med glädjetjut varje gång. Mina barn är verkligen olika, de bemästrar dom olika personliga egenskaperna som man belönas med på så olika sätt.


Bild från igår. Ebbah åker ner för en "rusi ana" och berättade stolt efteråt att hon "kan häuv".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar