Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-23

Dagens klippning

Igår köpte jag mig ju en trimmer, eftersom Ebbah skrotade min förra. Idag var det dags för premiär. Den var mysig. Den var mycket tystare än min förra och vibrerade behagligt. Möjlighet till hårlängd mellan tre och 25 millimeter erbjuds via olika munstycken. Eftersom ni har saknat bilder här i bloggen så levererar jag nu två fräscha foton, only for you. Kommentarer som "Det såg bättre ut före" undanbedes, för nu är det klippt. Så att säga.
Före

Efter

Om någon läsare vill se lika sommarfräsch ut som mig (och det vill ni ju givetvis...) så går det bra att boka en tid hos Salong Nu är det klippt. Tag bara med en femtiolapp till det Öijerska residenset så ska ni få en klippning ni sent skall glömma. Eventuella sponsringsansökningar skickas till info@henrikoijer.com.

2 kommentarer: