Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-30

Lite småkyligt idag

Igår var det lite för kallt för att jag skulle träna ute, idag är det också hyfsat friskt ute. Planen var egentligen att redan igår träna lite cykel. Hade ett sug som jag ville stilla, men att cykla i kyla är inte så skoj. Körde ju ett distanspass förra vintern där jag startade med minus 21 grader ute. Och det var på cykel, så skidor och runt 20 grader kallt går nog relativt bra ändå. Men jag vill inte utsätta mig för det, inte nu. Tänkte igår att det kanske är varmare idag, men icke. Om det bara hade varit runt -15 så hade jag kunnat åka skidor och testa stavarna i alla fall. Men nejdå, vi har 24 minusgrader att mysa i.
Så här härligt hade jag det förra vintern.
Ni har anledning att besöka Ronyas blogg och gratulera henne, igen. Hon har nämligen kommit in på sjuksköterskeutbildningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar