Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-18

Färdig


Klarade nog faktiskt godkänd-nivån. Provet var, tyvärr, lättare än jag siktat in mig på. Mindre kodningsfrågor och mer 'hur fungerar en dator' frågor. Så istället för att öva på att koda och förstå kod borde jag ha läst mer enkla saker i boken. För provets skull i alla fall.
Skönt att ha det här gjort, nu har jag visserligen en inlämningsuppgift som ska skickas in innan fredag den 18:e blir lördag den 19:e. Men när den är bakom mig kan jag andas en stund.
Nu sitter jag och min portfölj på bussen, vi ska åka hem och direkt ta bussen tillbaka stan igen. Anledningen är att Ronya lovat barnen en busstur, då de totalt tröttnat på att vänta på mig som utnyttjade provtiden väl. Och ett löfte ska ju hållas, även om jag kommer hem precis innan den aktuella bussen går.
Det blir, som ni kanske förstår, ingen träning för mig idag. Har ni tränat? If ja, then vad har ni tränat?

1 kommentar:

  1. Kylan har kommit till södra delen av sverige oxå även snön är här. Så idag var det ett spinningpass som stod på programet. Lite seg då det var ett styrkepass med de otacksamma gummibanden och egna kroppensvikt som avhandlades igår. Imorgon blir det simmning.

    Åsa

    SvaraRadera