Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-09

Vintern är på gång


På lördag börjar vintern, igen. Min förkylning känns aningen mildare idag vilket ger mig hopp om att någon gång bli frisk igen. Det har blivit en vecka nu. Tyvärr brukar förkylningar sitta så länge i mig så det var väl kanske väntat, trots att jag hade hopp om ett snabbare tillfrisknande. En sak jag glömt är armhävningarna, så med magen full av tårta och annat gott får jag nog kasta mig på golvet efter detta inlägg. Kollar på www.vasaloppet.se och ser att dagarna till Vasaloppet minskar i ett rasande tempo, bara 88 dagar kvar nu. På de senaste 13 dagarna har jag presterat 7 sjukdagar, 6 timmar 39 minuter cykel, 45 min löpning, 50 min styrketräning.
Måste öka mängden styrketräning och komma igång med skidåkning, det är prio ett i vinter.
Åka skidor och bli stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar