Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-18

Ett inlägg om dagen är bra för magen

Kändes det bra med bara ett inlägg igår?
Skolan tar mycket tid nu. Idag har jag slutprov i C++. Just detta slutprov i C++ är det jag fruktar mest med hela utbildningen. Klockan 13.00 idag gäller det att vara på topp. Ska bli riktigt skönt att ha det gjort.
Igår körde jag 40 minuter styrketräning här hemma, det är så tidseffektivt att träna hemma så det passar mig alldeles ypperligt just nu. Började med armhävningsträningen, hade inte alls rätt kräm för att lyckas. Kanske berodde på träningsvärken från tisdagens styrketräning. Förhoppningsvis går armhävningarna bra igen när jag kommit in i den här styrketräningsbiten. Hade jag bara gjort en armhävning mindre i maxtestet så hade jag ju tränat efter spalt två istället för spalt tre som jag försöker mig på nu. Igår gjorde jag armhävningar motsvarande spalt två. Idag har jag bara lite lätt träningsvärk i bröst och axlar.
Minus fjorton grader ute och viktigt prov idag, känns inte som någon stor träningsdag. Kanske kör styrkeövningar här hemma istället om/när jag får tid.
Har inte taigt mig tid för att läsa så många bloggar/nyhetssidor heller, vilka inlägg/nyheter var mest intressanta igår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar