Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-29

One Way Diamond Storm

Vi tog en sväng till förorten, gjorde ett besök hos Cykelcentrum och kom hem med ett par One Way Diamond Storm stavar. Dessa kommer givetvis göra mig betydligt snabbare.
Vill ni göra er ett fynd, och ha lika fräna stavar som mig, så har de REA på dessa hos Cykelcentrum. Nu kostar de 2195:- mot ordinarie pris på ca: 2900:-.
Just nu är det minus 23 grader ute i Falun, så det blir ingen utomhusträning för mig. Gjorde maxtest i armhävningar igår och kom till 24, två färre än senast alltså. Det innebär att vecka fyra görs en gång till för min del. Tror det har att göra med dels styrketräningen som jag tog tag i efter senaste maxtestet och dels att jag åker skidor nu och anstränger armarna mer än tidigare. Snart vänder det nog igen och jag kan lämna denna platå runt 25 push ups.

3 kommentarer:

  1. Använder bloggen som annonssida nu... :P

    Säljer ett par likadana stavar (urväxta) för 800. Kapade till ca 150cm, swixtrugor och nya remmar.

    dan-eo@hotmail.com

    SvaraRadera