Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-04

Kvällskur

En bra blogg har minst en bild per inlägg. Så min blogg har inte varit så speciellt bra på sistone. Men nu ska det bli ändring på det.
Barnen har somnat, Ronya jobbar och jag sitter i soffan och kollar på hockeyallsvenskan, Mora - Malmö.

Vörtbröd med ost och blåbärssoppa är det som gäller nu. Jag har i och med detta glas druckit en liter blåbärssoppa idag. Bra för den rätta vasaloppsstämningen.
Gjorde mina armhävningar idag. Vecka ett och dag två innebar att jag skulle göra 10, 12, 8, 8 och max(minst 12). Men lyckades bara med åtta i sista maxningen. Men med tanke på feber och förkylning så är jag nöjd ändå. Det här ska gå vägen.


När man är sjuk så ska man ta det lugnt, så är det bara.


Ebbah på lunchmöte igår.


Filip provade, inte helt frivilligt, en hjälm när vi var på stan igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar