Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-11

86 - dagar kvar


Inte en meter längdskidåkning på 12 år, ändå är jag på Vasaloppets startsida. Har dock presterat push ups(armhävningar) i dag, som en del i arbetet mot väl genomfört lopp. 14-16-12-12-16 stycken, skulle ha gjort 17 i den sista som var en maxning. Men med 2*16 så har jag tangerat mitt push up-rekord två gånger idag. Så det får duga.
Sjukläget här hemma har förvärrats. Inte för mig denna gång, utan det är dottern Ebbah som nu förutom snor och hosta har 39,1 graders feber. Dessutom har någon elak rackare smittat henne med ögoninflammation!
Nio sjukdagar är jag nu uppe i. Med en stor skopa tur så kan jag komma ut på en cykeltur i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar