Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-27

Några bilder från Säterdalen

Ni har ju längtat. Och här kommer några av dom foton jag tog när vi var i Säterdalen här om dagen. Bara ett axplock, givetvis. Jag önskar att jag hade fotat lite mer ute nu. Det är ju sommar. Så att säga. Men det kommer väl.


Även stora barn kan behöva vila en stund.


Inte så jätterädda änder.


Emily visade Stina och mig en "genväg". Jag bar på Ebbah genom en svårforcerad och bitvis översvämmad djungel. Men det var fint.


Ebbah har ställt in siktet. "Ge mig den där glassen farsan!"


Vart tog alla vägen? Filip satt kvar en stund i hopp om att några nya barn med tillräckligt långa ben skulle komma och göra honom sällskap.

1 kommentar:

  1. Åh, bilden på Ebbah är ju så fin. :) Förstår hennes tankar helt, glass ska ätas, inte tittas på.

    SvaraRadera