Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-29

Aktuell rapport

Imorgon skall jag ta ut stygnen. Och sedan ut och cykla lite. Få lite bränna över sårdelen av mitt ben tänkte jag. Filip skall vara på dagis en sväng, sedan blir det mycket tid med ungarna givetvis. De små liven.
Ska försöka få ett urinprov från Ebbah imorgon bitti, hur det nu ska gå.

Ronya var på en intervju idag och skall nog börja jobba lite som vikarie snart. Bättre det än inget. Önskar att jag kunde hitta på någon sysselsättning också. Någon som har något på lut?

Angående Calle Schulmans körkort. Jag är ju så snäll och ärlig. För snäll och ärlig för att göra något elakt med uppgifterna. Men om det finns någon elak jävel som vill köpa bilden av hans körkort, så kan ni lämna ett bud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar