Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-16

Så här blir det

Det blir vilodag idag. Ronya och barnen har åkt från Stockholm för ett bra tag sedan, så jag hinner inte straffa mig innan de kommit hem. Jag skulle kanske hunnit om jag ställt en väckarklocka och städat här hemma igår. Men vem gör sådant?
Ryggen skriker dock vila, så det är kanske lika bra att lyssna.
Ser ut att bli en solig dag, härligt. Men just nu är jag för trött för att uppskatta den.

Vad ska ni träna idag?

6 kommentarer:

  1. redan tränat. härlig morgonrullning på blöta spår på lugnet. kul att xc-varvet inte alls är som vi rekat eller kört TT.

    SvaraRadera
  2. Det blir ingen speciell träning idag bara 4 mil cykelpendling som vanligt. Känner mig trött inne i huvet. Där hjärnan ska sitta.
    /J

    SvaraRadera
  3. Det blev 5.25 km löpning strax före lunch för mig idag. Nytt personbästa med 10 sekunder så formen är på G. Hoppas kunna vara med och kriga om poäng i H30 på Ränneslättsturen.

    SvaraRadera
  4. kaver runt på en långloppsliknande bana här i Borensberg (Kalas xc Cup #2) banan är inte färdig ännu, men dem som körde MTB Vättern när det begav sig skulle nog känna igen vissa stigpartier, cirkus 3-4 mil ska banan bli hoppas jag.

    SvaraRadera
  5. Fyra timmar cykling blev det. Sen ska jag staka ett pass också. Så jag har nästintill vila jag med..

    SvaraRadera
  6. blev en lugn runda för min del, fram och tillbaks till träningen. Ibland behövs sådant med.

    SvaraRadera