Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-20

Heja tubhjul för MTB


Detta paret med fälgar av Metall. Ni vet, Metall, som man gjorde cyklar och cykeldelar av på 90-talet. Fördelen med Metall i fälgen är att man inte behöver skita på sig om man får genomslag. Och om man punkterar så törs man fortsätta... Hjulen är, som ni förstår, inte mina. Jag skulle givetvis inte åka tubdäck med svart däcksida frivilligt. Det är en annan falubo som är ägare av dessa. Ville bara visa er dessa eftersom jag vet att ni gillar prylar. 320g/fälg och American Classic-nav.

3 kommentarer:

  1. Snyggaste tubfälgarna. Sådana kommer sitta på mitt nästa hjulpar jag köper. Vad är det för däck? Geax? Kommer de till Ränneslättsturen?

    SvaraRadera
  2. Dugast. Ja, men kanske inte blir använda.

    SvaraRadera
  3. Jens Westergren20 juni 2009 kl. 19:52

    Jag har 4 st Dugast 43mm Rhino till salu, specialversionen med svarta däcksidor. På ränneslätt blir det Tufo XC2.

    SvaraRadera