Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-17

Livestream Tour of Switzerland


Jodå. Länken fungerar fint också idag:
Livestream Tour of Switzerland

Pratade nyss med en telefonsäljare.
- När du sitter framför TVn och ska kolla på film, vilken typ av filmer brukar du se?
- Jag brukar inte titta på film.
- Nähä, inte det... Gillar du sport då?
- Ja, det gör jag faktiskt.
- Jasså, vilken typ av sport gillar du att titta på då?
- Cykel.
- [en kort tystnad] Jaha... det var ovanligt...
- Ja, nu fick du något att bita i va?
- Haha, ja det fick jag nog.. Vilken kanal kan man se cykel på då?
- Eurosport, och den kanalen har jag redan.
- Okej, då får jag tacka för din tid då.
- Tack och hej.

3 kommentarer:

  1. Fint telefonsamtal. Gött att ge säljare något att bita i. Men tråkigt att det inte är fler kanaler som sänder cykel.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ha prackat på dig Extreme Sports Channel, jag är ju själv telefonförsäljare...

    SvaraRadera