Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-26

Morgonblogg

Fortfarande döende i halsont.

Hörde att Michael Jackson dött när jag vaknade idag. Tänkte att jag kunde blogga om det, men eftersom alla andra redan har bloggat om det så låter jag bli.

Fredrik Ericsson publicerade gårdagens temposiffror för de som är intresserade:
Snitteffekt: 409W
Snittpuls: 182slag/min
Snittkadens: 88rpm
Det är ju faktiskt slående likt de siffror jag hade igår, när jag cyklade till affären för att köpa mjölk:
Snitteffekt: 411W
Snittpuls: 180slag/min
Snittkadens 88rpm

Har ni riktig tur så slänger jag upp lite bilder från Säterdalen igår, senare idag. Men nu skall jag ut i solen med mina barn som skriker gogo. Vilket betyder en blandning mellan gå ut och skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar