Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-03

Distans igår och loppis hos mig idag!





Hej och god morgon på dig! 

Igår så dammade jag faktiskt av min vintercykel och bytte dubbdäck mot vanliga däck. Bättre att nöta på den hojen än mina finare hojar ibland. Speciellt dagar som igår då jag förväntade mig regn. Nu väntade jag dock så länge med att cykla att regnet uteblev nästan helt och hållet. Någon droppe bara. Vinterhojen är också utrustad med skärmar vilket kan var gött att ha ibland. 

Det blev en tur som gick Smedsbo-Rexbo-Helgnäs-Romma-Sågmyra-Grycksbo. 



Första två timmarna kändes bäst men det gick bra också på slutet. Inga konstigheter egentligen. Tog mig av stora vägen i Sågmyra-trakten och körde lite mindre vägar bara för att. Gav väl någon minut extra träning också. Fick, som ni ser ovan, ihop tre timmar och nästan 19 minuter träning. 

Efter cyklingen så kikade jag ikapp lite på Vueltan samtidigt som jag städade undan lite här hemma. Ebbah skulle nämligen ha hit 15-20 av sina vänner. Eftersom Ebbah helst ville att jag höll mig undan och inte var en pinsam pappa och det är loppis här i Stennäset idag så passade jag på att spendera kvällen i garaget. Hade en sak att fira också så det blev lite bubbel och loppis-fix helt enkelt. 

Loppisen är från 10 till 13 idag men jag avbryter runt halv tolv för att cyklingen går före loppis. 


Har en del cykelsaker till salu också så varmt välkomna att fynda! 


Mina nya landsvägsskor fick ett varmt mottagande av er igår och jag såg att ett köp via min länk genomfördes. Hoppas att du kommer att trivas med dina nya skor sedan! 


Nu ska jag förbereda för loppis och cykling här så att övergången blir så smidig som möjligt. Vi hörs imorgon igen, ha en riktigt skön söndag! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar