Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-02

Cykelskor från Siroko!






Siroko har börjat med cykelskor för landsväg och jag har ett av de första paren hemma på köksbordet. Jag har funderat på nya landsvägsskor ett tag och nu när min samarbetspartner Siroko har börjat sälja skor så var det bara att slå till. 

Skorna finns i vitt (Infinity) eller svart (Revolve). Det finns tre olika sulor man kan köpa till och det går också att byta ut skornas spännen mot spännen i andra färger om man skulle vilja det. Vad säger ni, ska jag ha vita spännen eller stanna kvar med svarta? 


Följande information finns på Sirokos hemsida:

  • Gjorda av syntetiskt mikrofiberläder
  • ATOP A-A41 dubbelsystem med nylonbelagda ståltrådssnören för snabb och enkel justering
  • Uttagbara EVA-innersulor som andas
  • Nylonsula med karbonplatta
  • Styvhetsindex 11 för bättre kraftöverföring
  • Kompatibla med 3-bultsklossar (Shimano SPD-SL / Look)
  • Vikt: 250g (storlek 43)
  • Storlekar: 36 - 48
  • Anpassningsalternativ tillgängliga med hjälp av våra ATOP-systemersättningar och Grip-innersulor
Viktuppgiften kan man ta med en nypa salt, mina skor vägde nästan 300g.

Såhär ser utbudet för cykelskor ut hos Siroko. Priserna gäller med min samarbetslänk, annars är det priserna i grått som gäller. För att komma till deras sko-sida med mina 10% i rabatt så klicka er vidare hit: https://www.siroko.com/sv/c/landsvagscykelskor?type=henrikoijer

Som vanligt med Siroko så kommer leveransen med DHL Express. Denna gång tog det 26 timmar och 35 minuter från det att jag fick en orderbekräftelse från Spanien tills dess att DHL hade lämnat skorna på macken här i Falun. Helt galet snabba leveranser och det uppskattas alltid! 

Än så länge så har jag bara haft skorna på fötterna och gått runt lite i huset men skorna sitter riktigt bra så det ska bli kul att få testa skorna mer på riktigt inom kort. Har du några frågor eller funderingar så är det bara att du hör av dig! 

Tack för att du läste, på återhörande här imorgon igen. Hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar