Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-10

Graveltur igår

Hej och god morgon på dig! 

Vaknar upp till ännu en solig och fin septemberdag, vilket avslut på sommaren och början på hösten vi får. Helt magiskt väder med sol, värme och gulnande löv. Ska snart äta min frukost här , senare idag så blir det race i källaren och på eftermiddagen kalas för brorsonen som fyller åtta. Men först ett blogginlägg. 

Igår så blev det en graveltur med Hanse och Jesper från Falun. Vi styrde mot Borlänge och där mötte Mattias (som jobbat natt) upp. Jesper hade skissat på en rutt och tillsammans med Mattias så navigerade vi oss via ett par ställen som jag inte cyklat på tidigare. Kul med lite nytt! 

Turen blev nästan tre timmar för min del vilket var helt perfekt då jag inte hade tid att träna så mycket mer men ändå ville få ut så mycket som möjligt av morgonen. Är det alltså 07:30 som är det nya 9 på lördagsmorgnarna?! 

Kroppen fungerade bra. Passet var ett lättare distanspass så det var bara att trampa på. 

Jesper tog ett gäng bilder:

Hanse och jag beundrar varandras fina Siroko-kläder

Det var en fin och dimmig morgon i Falun men det lättade upp ganska snart igen.





Även Mattias bjöd på foto:
Det är fint i Borlänges utkanter! 

Ja, jag tog också ett gäng bilder. Filmade också några kortare klipp och gjorde en reel. Kika gärna på denna:


Glöm inte att gilla och kommentera!

Här kommer mina bilder från gårdagens pass: 
Dimmiga Limar-glasögon. 

Magisk morgon i dimman tillsammans med magiskt sällskap.

Vattenkraft. 



I Borlänge gick vi från en trio till en kvartett och det blev lite nya vägar för mig. Sånt är alltid lite extra kul. 




Torsång-Ornäs-Banvallen och hem. En avslutning i världsklass på gårdagens träning. 
Gårdagens runda:
 



Frida och jag spenderade sedan 3½ timme i badhuset på Lugnet. Väldigt roligt! Vi kan väl säga som så att kvällen gick i ett lugnare tempo med godisskålen nära till hands. 


Frukostdags här i Stennäset nu, tack för att du läste och kika gärna in imorgon igen. Ha en skön söndag, hoj!


Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar