Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-09

Uppe med tuppen en lördagmorgon!


Hej och god morgon på dig! 

Är uppe med tuppen idag för jag ska klämma lite gravel-cykling nu på morgonen. Det blir dock varken Orsa GRVL eller Dalsland Gravel Race, både hade varit riktigt roliga att vara med på. Men har man barnvecka och lovat bad på badhuset denna lördag så har man. Då får jag smita upp i ottan och cykla på hemmaplan istället. 

Igår kväll så körde jag ett Zwift-race, så det blev inte så många timmar mellan passen men det går ju bra ändå. Zwift-racet gick och bra och jag lyckades faktiskt korsa mållinjen först. Planen var ändå att ta det ganska lugnt vilket jag lyckades hyfsat med. En utbrytare behövde dock hållas på lagom avstånd så det blev lite dragjobb då och då och så en lite längre spurt på det. 

40 friska minuter in på träningskontot. 

Annars så var det väl taco-fredag och bergsetapp på Vueltan igår, jag kollade ikapp när jag kom hem. Vilken dominans av Jumbo-Visma. Imponerande att se och jag hoppas att Kuss kan behålla den där röda tröjan. 

Nähä, dags att gnugga gruset ur ögonen och bege mig mot samlingen. Vi hörs här imorgon igen, hoj! 


Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar