Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-18

Hårt race, lingonsylt och pizza!


Hej och god morgon på dig! 

Gårdagens race, hårt i vanlig ordning men det kändes ändå förvånansvärt bra med tanke på långpasset i lördags. 39 minuter på 330 watt där på slutet kändes ju lite ändå. Det finns mer att hämta, ser fram emot när jag kan göra det igen! 

Igår var Frida och jag ut tillsammans med mamma och Lasse för att plocka lingon. Jag och Frida fick ihop nästan en full hink på mindre än en timme så det var bra. Nu blir det lingonsylt även denna vinter.

Efteråt så blev det pizza till middag. Frida åt en liten bit och jag åt resten. Haha, var tydligen väldigt hungrig där på kvällen... 

Barnvecka denna vecka så det blir lite mindre träning än förra veckan. 

Planen för veckan:
Måndag: vila
Tisdag: Zwift Racing League 
Onsdag: Något random Zwift-race och 15% rabatt på Siroko! 
Torsdag: Le Peloton
Fredag: Vila
Lördag: Intervaller
Söndag: Som alltid, race i källaren. 


Såg ni etappen på vueltan igår? Så oväntat bra racing och avslut på en sista etapp i en grand tour. Den vill ni se i efterhand om ni missade den igår. 

Dags att göra mig i ordning här och bege mig till jobbet. Vi hörs igen inom kort, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar