Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-09-20

Zwift Racing League samt 15% rabatt på ALLT, bara idag!


Hej och god morgon på dig!

Där stod jag efter gårdagens Zwift Racing League och undrade hur det kunde bli så jobbigt igen. Riktigt hög nivå i vår liga i år och det går inte att ha en halvdan dag om man vill vara med och slåss i toppen. Förra veckan så blev jag avhängd och slutade 39:a. Igår lyckades jag skramla hem några spurtprispoäng, blev dock avhängd även denna gång men tog hem en spurt om 30:e plats i en grupp på sju pers. Så ett par kliv framåt ändå! 

Starten bjöd på 3 minuter på 431 watt och därefter var det mer jämnjobbigt. Fem spurtpriser, någon backe och så en målgång på det. Stumnade på sista spurtpriset som var beläget uppe i backe och fick därmed försöka göra det bästa av situationen. Gav ett försök att köra ikapp och vi var ett tag bara 4-5 sekunder ifrån klungan innan klungan fick mer fart igen. 

Vi var tyvärr en gubbe kort men lyckades ändå bli 4:a bland 16 lag och nu ligger vi trea i tabellen. Full fart framåt!

Så himla skönt att köra igenom benen med min Hypervolt 2 efteråt. Koden Henrik10 ger dig 10% på www.hypericenordic.com


Apropå rabatter så är det idag 5% extra rabatt hos Siroko med hjälp av min samarbetslänk. Så använder du denna länk idag 20:e september 2023 så får du hela 15% rabatt på ALLT: https://srko.co/henrikoijer
Har du en vän som funderat på (eller behöver-) något i Sirokos utbud så tipsa gärna din vän. 

Kanske ett par vita landsvägsskor, likadana som jag har. 1520:- just idag!


Ni får ha en riktigt skön barnbidrags-onsdag så hörs vi här imorgon igen. Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar