Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-26

Grusrunda, cykelcross och vlogg-comeback!


Hej och god morgon på dig! 

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Spenderade nästan tre timmar av gårdagen med att köra grusvägar här i kommunen. Det blev 70 kilometer med en riktigt bra känsla och 202 watt. Gammelcrossen gick som ett skott och det var himla fint ute. Fick bara någon minut med solsken på slutet men det var uppehåll hela tiden och en härlig höstdag. 

Började med banvallen till Sågmyra, så en ganska platt inledning. Därefter styrde jag upp över Vålberg, ner till Rexbo, upp till Oxberg, till Skog city och sedan backen upp förbi Källslätten också. Så det blev en härligt kuperad avslutning på rundan. Kan rekommenderas. 



På eftermiddagen så hann jag med att se på både damernas- och herrarnas crosstävlingar på Eurosport Player. Kul att den säsongen är igång igen. Nu till helgen är det premiär här i Falun med Hagströmska CX-pokalen. Kom dit, heja eller tävla själv. Det blir kul!  Info finns här: https://www.sportstiming.se/event/11220



I morse var det dags för en annan premiär, jag gjorde nämligen vlogg-comeback på YouTube. Denna gång kör jag på svenska med engelska undertexter. Jag skulle bli väldigt glad om du ville kika på den och lämna en kommentar eller återkomma med lite feedback. 



Avrundar dagens inlägg med några bilder från gårdagens grusrunda:












Det var allt för denna gång. Hoppas att du gillade inlägget och glöm inte att kika på videon. Vi hörs igen här imorgon, ha en fin måndag! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar