Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-20

Dags för Zwift Racing League!



Hej och god morgon! 

Välkommen till en ny, solig, dag där det ska cyklas på Zwift. Bilden ovan är från en av alla grusvägar jag cyklade i lördags. På väg mot Andersbo. Mellan Bjursås och Sörskog kan man säga. 

Hade vilodag igår men vila och vila. Jag cyklade inte men annars var det hålligång och alltid något som hände ända fram till åtta ungefär. Så det går att bli trött på fler sätt än genom att cykla. Tyckte ändå inte att jag hann med allt jag ville hinna med men så är väl livet ibland. 


Idag ska det cyklas Zwift igen och det blir livestream på min YouTube-kanal. Prenumerera på kanalen gör du säkert redan, men aktivera också aviseringarna så att du får ett meddelande om när jag har en video på gång. Så missar du inget. I kväll 18:30 så startar jag andra deltävlingen i säsongens Zwift Racing League där vi har tre spurtpriser och en målgång att samla poäng på i detta poänglopp. Vi vann förra gången så jag förmodar att vi har ögonen på oss denna gång. Vi har ett väldigt starkt lag till start så jag är övertygad om att vi kan vara med där framme och kämpa även denna vecka. 

När ni kikar på videon så skriv gärna något i chatten för att peppa eller heja på mig, jag ser alla meddelanden när jag kör och det värmer lika mycket varje gång. 


Vi ses på YouTube i kväll, och hörs här imorgon igen. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar