Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-08

Glad påsk!



Hej och god morgon på dig! 

Igår tog jag ut sista vörtbrödet ur frysen, så nu kan vi fira påsk/jul här. Såg att Trocadero nu finns som Trocamust, så det är väl helt i tiden med lite vörtbröd nu. 

Bedrev ingen träning igår. Kör varannan dag nu såhär inledningsvis efter COVID-uppehållet. Så idag blir det lite cyklande för att fortsätta att bygga upp formen igen. Det blir mitt tredje pass och jag borde nu bli bättre för varje gång jag cyklar. Nästa vecka startar Zwift Racing League vilket ska bli superkul. 

Primoz startade inte gårdagens etapp på vueltan och visst kändes det som ett stort avbräck för spänningen i den tävlingen? Han om någon ville och kunde utmana Remco. Etappen blev riktigt spännande ändå och det var många trötta cyklister på slutet. 

Ha det gott och en riktigt fin pannkakstorsdag! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar