Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-25

VM och Badlands

Hej och god morgon på dig! 

Uppe lite tidigare idag, ser slutet på landsvägs- VM och ska sedan ut på lite egen cykling i världsklass. Tänkte köra lite grus med gammelcrossen, just nu dimmigt ute men det ska spricka upp till sol senare. Blir nog fint det. 

På VM går Remco mot segern och ett år i världsmästartröjan. Det blir nog en "bra" världsmästare det. En världsmästare har ju redan visat att han är bäst men det gäller att hantera pressen och göra tröjan rättvisa också under det kommande året. 

Igår kväll så kikade jag på Lawrence Carpenters video från Badlands 2022, 780 kilometer gravel utan support. Verkar ju vara hur kul som helst och jag blev riktigt sugen på att köra något liknande. Ni kan se hans video här:


Annars bestod gårdagen mestadels av flytthjälp till Jimmy och Louise. Har börjat känna av det i mina biceps nu.. På kvällen käkade jag pizza, godis och chips med barnen så jag känner mig lite som grodan på bild. 


Dags att förbereda cykling här, ha det gott så hörs vi imorgon igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar