Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-15

Ditt och datt

Hej och god morgon! 

Igår kväll hade jag fokus på att få in allt material till ZADA-verifieringen till Zwift. Det är en del men egentligen inga konstigheter och det är det värt då det ger mer rättvis racing. Så nu kan jag nog lägga det bakom mig för det närmsta halvåret i alla fall. Måste komma ihåg att köra mer backintervaller på landsväg nästa sensommar/höst för att lättare få bra siffror till verifieringen. 

Det är så mycket jag vill cykla varje år, svårt att hinna med allt skoj! 

Har faktiskt börjat fundera lite på att ta några dagar från jobb och livet i övrigt och bara cykla nu på hösten. Ni vet, när man bara vill vara sig själv för en stund. Helst också med höstfärger i skogarna och med solsken. 

Träningen går framåt och jag ser positivt på det men det går inte att undvika att känna att COVID-tiden har satt sina spår fortsatt. Återhämtningen är kass och kroppen tar mer stryk av vardagsaktiviteter och träning än den gjorde förut. Denna vecka har dock känts bättre än förra veckan så det är bara att fortsätta. Mina två dagar i rad med hårdkörning gjorde att jag var väldigt trött igår. Idag känns det bättre igen och efter gårdagens vila så är jag redo för ett nytt pass idag. 

Jag såg nu att tabellen från Zwift Racing League var uppdaterad, så jag slänger upp en ny bild: 



Om det är någon som har en landsvägscykel att sälja för ca: 25000 så hör av er. Ska passa cyklist på 190 cm. Det är alltså inte jag som ska ha denna.  


Det är dags att bege mig till jobbet nu, ny dag med nya möjligheter. Vi hörs imorgon igen, titta gärna förbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar