Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-17

Allt kommer att bli bra!

Hej och god morgon på dig! 

Ja, vilken grej jag släppte igår va? Köra för Movistar eTeam. Blir sjukt skoj det där och det är också anledningen till att jag kört ZADA Power Test och verifierat mig den senaste tiden. För att anpassa mig till laget så kommer jag nu att byta namn till Henrik Mas (Enric Mas, tävlande för Movistar, blev tvåa på Spanien runt), passande för en dalkarl med Mas som efternamn också tänker jag. 

Nu ska jag bara komma i hyfsad form igen. Normalt så har det tagit mig cirka sjukdomstid +50% för att komma tillbaka till en okej nivå efter ett sjukdomsuppehåll. Så ge det en vecka till så är jag nog där. 

Det gäller bara att påminna sig om detta. Skylten finns vid Falu Gruva och ni hittar den om ni vandrar/cyklar runt gruvhålet. Tog denna bild i förrgår när jag var ute och hojade.




Några fler bilder från i förrgår. Kom hem efter en lång och stressig arbetsdag, bytte om och begav mig ut för att hinna med en tur i det sista dagsljuset. Det blev en timme och 17 minuters trampande och oj så skönt det var att få frisk luft, rensa tankarna och röra lite på sig. 


Denna helg är det SWE-Cup i MTB, VM i Långlopp och landsvägs-VM börjar sin VM-vecka med tempoloppen. Så det finns en hel del cykling att följa. Internationellt så har också cross-säsongen startat nu så det är bara att läsa resultatlistor hela helgen! 



Igår var jag på Fridas första innebandyträning för säsongen och så eldade jag här hemma för första gången denna höst/vinter. 


Jag har fler spännande nyheter på gång också, det är mycket som händer i min lilla cykelbubbla. Det får vi dock ta när det är dags. Nu ska jag ut på en höst-runda på min MTB. 

Glöm inte bort i dessa oroliga tider att allt kommer att bli bra! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar