Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-09-07

Comeback på Zwift!



Hej och god morgon på dig! 

Igår var jag tillbaka på Zwift för ett kortare race. Jag såg till att ta mig igenom så sparsamt som möjligt men det gick givetvis inte att låta bli att spurta på slutet. Själva Zwift-tävlandet satt i ryggmärgen så det gick bra hela vägen. Det som saknas är väl att komma i lite bättre form igen och att få en förbättrad återhämtning. 

Idag blir det därför en återhämtningsdag igen. Så får jag ge mig på en ny träning imorgon igen. Varannan dag kan vara en lagom start såhär efter sjukdomsuppehållet.

I natt har jag nått 8000 följare på Instagram! Tack till alla er som följer mig också där, stora frågan är nu om och i sådana fall hur en sådan sak ska firas på för vis? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar